neděle 1. listopadu 2009

Týden 26.10. - 1.11.09

Tak tentokrát ani plán psát nebudu. Jednak by byl stejný jako poslední, jednak jsem ho neplnil.
Už v pondělí mi při odjezdu z Jizerek nebylo nejlíp. Postupně se to zhoršovalo. Večer jsem to chtěl rozběhat, což nebyl nejlepší nápad. Vydržel jsem asi 15 minut (ale pocit jsem měl jak po maratonu). V noci jsem se pak jen převaloval.
Úterý jsem absolvoval na rohlících a čaji. Večer jsem šel spát v osm a ráno už to bylo dobrý.
Ve středu jsem konečně vyrazil vyzkoušet nové NIKE EQUALON +3. Jsou to hodně tlumivé boty, ale ta jejich podpora je znát. Nakonec jsem si dal 7,5 km @ 5:35. Za šera s čelovkou.
Čtvrtek odjezd zpět do Jizerek za rodinou a v pátek nádherný běh na Horní Černé studnici. Zima ale krásně. 9 km @ 6:10 (byly to trochu kopečky). Ale byl jsem spokojený. O víkendu už nic. Hektika příjezdu domů s malým a v neděli strašná zima.
Celkem za říjen : 66km. No nic moc.

Žádné komentáře:

Okomentovat