úterý 17. listopadu 2009

Týden 16.11. - 22.11.2009

Tenhle týden bude zajímavý, v úterý je svátek v pondělí mám volno, v týdnu tunu ježdění. Snad to tam nějak srovnám. Plán je 36km kolem aerobního prahu ve čtyřech dávkách. Příští týden to dotáhneme ke 40km a další týden si dám volno (tak kolem 20km a nějaké sauničky. Cítím, že na mě jde zimní spánek :o))

Po 5km @ 5:30, úterý nic, je státní svátek a taky musím doma něco udělat.

Středa ráno ve fitku na běhátku 8km @ 5:45. Ráno se mi moc nechtělo, vstával jsem 4:45, ale malej stejně celou noc vstával, takže ležet další hodinu v polospánku nemělo cenu. Nakonec to byla pohodička. Trochu tomu chyběla rychlost, ale objem byl a to je teď priorita. A zítra to zkusím znova :o). Na sobotu mi tak zbyde 15km @ 5:40. Hlavně ať je hezky. Hroně rychle se mi v mlze vybíjejí baterky.

Čtvrtek a pátek nakonec nic.

V sobotu jsem si vyrazil na 12km. Bohužel jsem to uplně neukaučoval, takže jsem vyběhl až v 16:30. Už se začínalo šeřit. Na 5km byla už skoro tma a navíc jsem vbíhal do lesa. Rozsvítil jsem čelovku a zesílil MP3 a vyrazil. Trochu jsem se bál, aby nějaký rozespalý myslivec po mě náhodou nastřílel, ale říkal jsem si že, chlapa s čelovkou vepředu, červeným blikátkem vzadu a reflexními proužky na rukou a nohou si s jelenem nebo divočákem může splást leda slepý. I tak jsem byl rád, když jsem z lesa vyběhl. Bylo z toho 12km @5:35.

Bohužel na mě vlezl nějaký bacil, který se projevuje ukrutnou únavou. Takže NE nic a nic ani celý další týden. TAk si tělo prostě řeklo o relax. Má ho mít.

Žádné komentáře:

Okomentovat