pondělí 19. října 2009

Týden 19.10 - 25.10.2009

Plán :
Po 6km @ 5:11 (TF162)
Út volno
St R - 5km @ 4:43 (TF176) - V
Čt 5km @ 5:11 (TF162)
Pá volno
So 12km @ 5:20 (TF160)
Ne volno


Pondělí :
Tak dneska znovu na běhátku ve fitness. 1km zahřátí, pak 5km od 5:11 do 5:33, s malou pauzou (upadl mi ručník). Průměrná tepovka trochu pod plán, i když se mi v průběhu zdálo, že jsem pořád kolem 160. Pocity fajn, i když poslední kilák byla docela honička. Pořád mám něco s pravám vnějším kotníkem. Záda jsem po běhu ještě procvičil 2 seriema na břicho a záda. Trochu to pomohlo, tak uvidíme. Pokud to nezabere tak masage.

Úterý :
plánované volno :o)

Středa :
neplánované volno :o(
ráno jsem byl na vyšetření techniky došlapu (popíšu později), pak se mi zhroutil program v práci, takže jsem skončil pozdě. Pod dojmem výsledků ranního vyštření jsem ještě vyrazil se pokusit sehnat boty s kontolou pronace, leč neúspěšně. Domů jsem přijel pozdě a už byl čas koupat malýho, takže nic.

Čtvrtek :
Včerejší prohřešek jsem potrestal ranním během na lačno (skoro, úplně na lačno bych zkolaboval) ve fitku od 6:00. Dal jsem hezkých 6km v tempu kolem 5:30 na úrovni aerobního prahu.

Pátek :
Protože mi to včera docela vyhovovlalo, ranní běh jsem si zopakoval. Tentokrát jen 5km @ 163TF. Ve fitku a v pohodě. A odpoledne jsem konečně sehnal nové boty (NIKE EQUALON +3)

Sobota a Neděle :
Byli jsme s rodinou a kamarády v Jizerkách, takže běh byl nakonec naharzen procházkami s kočárem. Zásadní bylo, že jsem si rozchodil nové boty.

Žádné komentáře:

Okomentovat