pondělí 12. října 2009

Týden 12.10 - 18.10.2009



Plán :
Po : 6km @ 5:11 (TF162)
Út : volno
St : 8km, R - 5km@4:40 (TF175) - V
Čt : 6km @ 5:11 (TF162)
Pá : volno
So : 12km @ 5:20 (TF158)
Ne : volno

a nějaká dieta (minimálně omezit večerní čokoládu a víno) :o).

Pondělí :
Tak to dneska vypadalo na pořádnej očistec (6°C, vítr, déšt) a navíc jsem nestíhal. Vyrazil jsem až v šest z domova a to jsem se celou cestu domu musel přemlouvat. A nakonec to běželo jako už dlouho ne. 6km @ 5:06, TF 159, takže skoro dokonalý. Pocity úžasný (snad i proto, že dešt nebyl nijak hustý), ale zima už asi klepe na dveře. Po doběhu se trochu ozýval pravý kotník a achylokvka, ale snad se to srovná. A asi bych měl zařadit posilovnu. Jednak mě bolej záda a jednak se ne vždycky ukecám jít do to deště a tmy běhat.

Úterý :
volno

Středa :
Ostuda. Venku teda bylo hnusně, ale šlo by to. Ale udělal jsem chybu, jel domu, dokonce se převlíknul, ale nevyrazil. Byla mi prostě zima a venku bylo hnusně. Takhle by to ale nešlo. Zítra jdeme na PIM, tak to snad nějak zvládnu.

Čtvrtek :
Po PIM (napíšu zvlášť) jsem zajel Holmes Place Fitness na Smíchov, zařídil si kartu a dal si 7 km na běhátku. Musíme na sebe zvyknout, tentokrát to byl trochu boj, ale hlavně že jsem to vůbec zorganitzoval.

Pátek :
volno

Sobota :
Výborný běh, šlo to úplně samo. Ráno jsem nemohl spát, takže jsem vyrazil brzo a i když tam bylo všelijak, tak to šlo bez problémů. Mraky se dokoce v jednu chvíli roztrhaly, takže to bylo supr. Tepovcku jsme držel. Tempo je ale pomalejší tak kolem 5:30 a to hlavně ke konci. Ale bylo to fajn.


Neděle :
volno

Žádné komentáře:

Okomentovat