sobota 15. května 2010

Maraton je pryč, ať žije mararton






Vzhelem k tomu, že na vedlejším počítači probíhá výběrové řízení na plavky (dovolená se blíží) a v televizi jde Koření života (což je romantika, ale ta baba vaří hezky, hned bych někam šel :o)), rozhod' jsem se napsat zase něco na blog.

Maraton je za námi. Bohužel beze mně. Po půlmaratonu to ještě vypadalo, že to dám, ale nějak jsem ztratil motivaci. Skoro by se dalo říct, že když jsem se rozhod', že tentokrát nepoběžím, ulevilo se mi. Chvili to vypadalo, že poběžíme štafetu, ale nakonce na nás už nezbylo místo. No nic, máme nový foťák a vstup do VIP, tak půjdu aspoň fandit a fotit. Když jsme ráno přicházeli na sraz, bylo mi hrozně líto, že neběžím, ale nakonec jsem si to užil jako fotograf. I když, když porovnám svoje a profesionální snímky, tak jsem měl zůstat doma :o). Navíc se mi trochu vrátila motivace, když jsem si ty fotky prohlížel. (jsou na : http://photo.ghtrx.cz/x39/maraton/ a http://www.facebook.com/profile.php?id=100000549882830&ref=search&sid=100000239491344.2389561075..1#!/album.php?aid=16693&id=100000239491344 )

Týden po maratonu jsem vyběh kupodivu třikrát. Poprvé v pondělí. Ukecal jsem se po kouání Tomíka. A ukázalo se, že neběžet maraton mi zachránilo život. 98kg a dva měsíce víceméně bez běhání, to je masakr. Tři kilometry a dost.

Podruhé vybíhám ve čtvrtek. tentokrát beru croozer a Tomíka na výlet. Máma zpívá, já hlídám a takhle hezky zabijeme čas do večerníčku. Ale Toma to tentokrát, kupodivu moc nebaví, takže po 3 km to balíme. Ale je to fajn i z croozerem.





Poslední výběh proběhl c sobotu ráno. Už dva dny prší a tak je v lese krásný vzduch. Vyloženě si to užívám. Bohužel jsem měl poslouchat maminku, která říkala : nikdy elez po mokrých kládách. Chtěl jsem udělat fotky, co všechno musí běžec překonat a fláknul jsem sebou. Naštěstí jsem se jen odřel. Pak jsem si dal ješte zbytek a nakonec z toho bylo 5,5km, úplně v pohodě. Začíná se to rozběhávát. Doufám, že se mito nějak podaří rozchodit a připravit se na tesco Grand prix. Tam bych chybět opravdu nechtěl. Tak uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat